Hoe gaan we daarmee om? Menselijkheid en technische expertise zijn geen tegenpolen waarvoor je naar de perfecte balans moet zoeken. Je moet ze juist samenvoegen. Dan kom je écht sterk naar buiten.
In plaats van ellenlange technische details prominent op je website zetten, kan je een klant laten vertellen hoe je product of dienst een gigantische meerwaarde voor hen betekent.
In plaats van zware, droge, technische whitepapers, kan je social media posts, podcasts, artikels creëren waarin mensen hun expertise op een leuke manier delen.
In plaats van elke verwezenlijkingen tot in de kleinste details uit te schrijven, kan een gepassioneerde zaakvoerder vertellen hoe trots hij of zij is op het resultaat.
Zo worden jij en je team thought leaders, zoals dat in de marketingwereld noemt.
Moet je alle technische details achterwege laten? Zeker niet, maar hou ze voor later. Bijvoorbeeld op een achterliggende pagina op je website, een pdf die je meestuurt na een salesgesprek ...
In je branding breng je technische expertise altijd met een menselijke touch. De 2 gaan hand in hand, onderscheiden je van de concurrentie en zorgen net voor extra vertrouwen.
Want mensen doen business met mensen, remember.
Wil je ook graag opvallen?
Kom eens praten. We werken graag samen met fijne merken en mensen.