Rebranding en mensgerichte fotografie voor Flexorius

Klant

Flexorius is het HR-kantoor van Bert en Katrien. Ze vullen elkaar aan met advies vanuit het hoofd en drive vanuit het hart.

Mast doet

Merkmanifest
Contentstrategie
Fotografie
Social media
Webdesign
Print

“Wat is het belangrijkste in een bedrijf?”, was één van de eerste dingen die Bert Van Aerschot vroeg tijdens de intake. “Uw mensen hé.” was het antwoord dat volgde. Flexorius is sterk in mensen én paperassen. We vertaalden die menselijke visie naar een merkmanifest. Tijdens dit traject formuleerden we o.a. hun merkwaarden en 'why' op een creatieve manier. Daarnaast gaven we de huisstijl een opfrissing, staken we de website in een nieuw jasje en gingen we aan de slag met een custom contentstrategie.

Vervolgens volgde de uitrol van de rebranding. Met het merkmanifest als basis, zorgden we voor een opfrissing van brochures, naamkaartjes, enveloppen en roll-up banners. De nieuwe slogans weerspiegelen de menselijke én professionele kant van Flexorius. Doe daar nog een aantal fotoshoots bij waarbij we hun mensen in de spotlight zetten en het nieuwe Flexorius staat er.

Wil je ook graag opvallen zoals Flexorius?
Kom eens praten. We werken graag samen met fijne merken en mensen.

Contacteer ons

Mast hielp ons in eerste instantie met een merkmanifest, waardoor we handvaten kregen om intern en extern beter te communiceren volgens de waarden van Flexorius. Hun menselijke aanpak, luisterend oor en durf zorgden voor een opfrissing van onze huisstijl en nieuwe website. Samen gaan we in dialoog om mekaar naar een hoger niveau te tillen.
Bert Van Aerschot
Zaakvoerder Flexorius

Bekijk meer cases

Ontdek alle cases